Blog By Anett Heinam. Toetab Blogger.

2017 summer roadtrip

Tänavu valisime perega autotripi sihtpunktiks Lõuna-Eestis asuvad Piusa koopad ja Taevaskoja kuna eelmine kord me sinna kahjuks ei jõudnud. Liikuma hakkasime hommikul vara ning koju jõudsime päris hilja. Kokku oli meie tripp kuskil 500 km pikkune ning hullult väsitav sest teelõikudel toimusid mitmed remondid ning palju tuli aega veeta autos. Tee peale jäid veel igasugused huvitavad linnad/alevikud, mille vaatamisväärsustega me ka tutvusime.

Piusale jõudes tekkis meil pisikene pettumuse moment kuna lootsime, et saame koobastesse rändama minna aga kahjuks on praeguseks kõik koopad suletud piirdega. Mõtlesime siis võtta giidiga tuuri, mis kestis kuskil 35 minutit. Tuur oli sisustatud pisikese filmiga, külastuskeskuse tutvustamisega ning ekskursiooniga koopas. See viimane tähendas seda, et meid lubati ühest uksest sisse, kus oli siis koobas sees aga sealt edasi koopasse minna ei tohtinud. Tuur oli tegelikult päris huvitav ja hästi läbiviidud.

Minu lemmikuks peatumiskohaks sai ikkagi Taevaskoda. Puhas loodus, vesi ja huvitav matkarada- kuidagi nii minu teema. Suur Taevaskoda oli imeline, nii palju erinevaid värve suures liivapaljandis. Kindlasti lähen sinna esimesel võimalusel tagasi ning soovitan ka kindlasti teile Taevaskotta minna sest see on lihtsalt nii mõnus ja rahulik koht, peale selle ka väga ilus.