Blog By Anett Heinam. Toetab Blogger.

Contact

Nimi

E-post *

Sõnum *

Bulgaaria, Golden Sands

Reisist on nüüdseks juba päris pikk aeg möödas ning viimane hetk oleks teiega oma reisimuljeid jagada. Meie reis oli tuusik.ee lehelt ning sisaldas endas lendu edasi-tagasi Bulgaariasse, reisiesindajat, hotelli ning toitu 3x päevas. Reis kestis kokku 7 päeva ja reisikorraldajaks oli meil Novatours.

Kuna tegemist oli meie esimese reisiga siis oli meie jaoks iga pisem asi väga keeruline ja huvitav- nagu näiteks lennujaama check in. Hommik algas meil juba kell 3 öösel, kui pidime hakkama lennujaama minema. Lend ise sujus väga rahulikult- kui unustada ära kiljuvad lapsed, vägagi ebameeldivad toitupaki lõhnad ja meeletu umbsus lennukis. Kartsin alguses küll kohutavalt aga suure väsimuse tõttu magasin pool unes terve sõidu.

Kohale jõudsime kuskil 10 ajal hommikul- uurisime veidi hotelli ümbrust ning nautisime ilma rannas. Ööbisime kõik 7 ööd hotellis nimega Gladiola. Hotell oli väga normaalne, arvestades sellega, et me midagi luksuslikku ei oodanudki. Hotellis oli 3x päevas Rootsi laud, kus sai kõike head ja paremat.

Teisel päeval otsustasime iseseisvalt minna Varnat avastama. Võtsime hotelli eest takso ning sõitsime Grand mall'i uudistama. Hiljem jalutasime läbi vanalinna, käisime läbi suurest pargist ning loomaaiast. Reisikorraldaja rääkis, et tark oleks Varna tänavatelt osta suveniirid/riided aga mööda tänavaid jalutades saime aru, et hinnad on seal kallid ja kaup oli ka väga turulik.

Kolmas päev möödus meie jaoks puhates ehk olime terve päev rannas ning mõtlesime, mida edasi teha. Reisibüroo pakutud ühe päevaseid reise me vastu ei võtnud kuna need olid kallimad kui tänaval pakutavad reisid ja tahtsime ise ümbrust avastada. Seoses tänaval pakutud reisidega võtsime me vastu Nessebar'i reisi, mis oli poole odavam kui reisibüroo pakutud variant. Reis Nessebar'i algas neljapäeva hommikul, mikrobuss ootas meid hotelli kõrval ning oli täis kogutud turiste teistest hotellidest. Peale 2km sõitu otsustas mikrobuss lõpetada sõidu, mis tähendas seda, et 45minutit ootasime me uut bussi, millega edasi sõita.

Nessebar'i jõudes avanes vägev vaatepilt. Seal oli tohutult ilus aga see pisike osa kus me käisime oli täis erinevad restorane ja samasuguseid turistidele mõeldud minipoode nagu me juba näinud olime. Otsustasime, et teeme pisikesele saareosale ringi peale ja hiljem läheme sööma. Valitud restoran just kõige paremat toitu ei suutnud pakkuda aga sellegi eest väga huvitav reis oli.

Eelviimasel päeval otsustasime jala minna Aladzha mungakloostrisse. Naljakas oli see, et meile pakuti üle 10 korra taksot ning inimesed pidevalt lasid meile signaali-ilmselgelt sellepärast, et me olime ainukesed, kes jalutasid. Kokku saime tol päeval üle 15km. Klooster ise oli seda jalutust väärt, sest kohapeal oli nii mõndagi vaadata.

Viimase päeva veetsime samuti rannas ja hotelli 'turu ümbruses', kus ostsime viimased kingitused lähedastele ning endale pudi-padi. Kokkuvõtteks läks reis üsna hästi ning võib öelda, et sain endalegi reisipisiku külge ja ei jõua järgmist ära oodata. :)