Blog By Anett Heinam. Toetab Blogger.

Contact

Nimi

E-post *

Sõnum *

Nõmme Seikluspark

postitus sündis koostöös kingitus.ee-ga

Tänavune suvi algas minu jaoks aktiivse puhkusega. Väiksema töökoormuse tõttu on mul terve juuni kuu on praktiliselt vaba olnud ning kuna Germo on minemas kohe-kohe kaitseväkke siis soovisime võimalikult palju suvest koos võtta. Sellega seoses tuli meile appi kingitus.ee, kus on võimalik leida endale sobiva ajaviite või kingituse lähedasele. Meie valisime endale elamuskingituse- Nõmme Seikluspargi pilet kahele inimesele

Eelmisel nädalavahetusel pakkisime enda koti kokku, et sõita seiklusparki. Mõlemad me polnud varem seikluspargis käinud ning ei teadnud mida oodata. Kahjuks esimesel korral me jaole ei saanud kuna laupäeval oli nii tohutult palju inimesi seal ja lisaks veel lastelaager. Otsustasime pigem ümbrust vaadata ja järgmine päev võimalikult vara tagasi tulla. Seda me tegimegi ja olime juba pühapäeva hommikul 10.30 kohal.
 Enne rajale minekut tehti meile kiire õpetus ja jälgiti meie õpperaja läbimist. Juba see tundus minu jaoks väga jube aga lõpus laskuda oli nii vägev, et tahtsin aina rohkem ja kõrgemalt seda teha. Ilm oli väga soe, inimesed nautisid spordikeskuse basseine, muusika käis ning üle-üldse väga mõnus oli olla.

Radu oli kokku 6, lisaks veel lastele mõeldud rajad. Igal rajal oli võimalik valida, kas minna raskemale/pikemale rajale või lühemale ja natuke kergemale. Enda jaoks valisin ma alati kergema raja ning Germo siis raskema ja pikema. Mitmel korral oli Germo kohustatud ringiga minu juurde tagasi tulema, et mind raskusest üle aidata ning koos saime ilusti hakkama. Kolmandal rajal suutsin kokku puutuda raskusega, mille juures seisin üle 15 minuti (kuskil 3-4 raskust olid sellised, kus ma lihtsalt seisin ja mõtlesin, et ma ei saa hakkama). Võib öelda, et olin ise parajaks takistuseks Germole, kes tahtis kiiremini edasi minna aga pidi mind julgustama. Ma isegi ei oska kirjeldada, mida ma tol hetkel kartsin?! võibolla seda, et ma ei suuda end kaua üleval kinni hoida või hüpata piisavalt kaugele. Naljakas oli veel see, et minust poole nooremad väikesed tüdrukud tegid kõike nii kergelt. Nad isegi ei mõelnud, vaid tegid kõike kohe, kiiresti ja ilusti, samal ajal kui mina ennast kogusin.

Viimane rada oli minu jaoks pettumuseks, kuna kerge rada oli väga lühike ja lõpus tuli välja, et laskumisel on piirang alates 50kg selle eest sai Germo väga laheda sõidu teha. Mulle väga meeldis ka see, et terve aeg jälgisid instruktorid kõiki inimesi ning tulid julgustama kui keegi kuskil pikemalt istus ja end kogus. Inimesed olid rajal väga sõbralikud ning samuti julgustasid üksteist pidevalt. Kuuendal rajal oli ka mitu raskust, mis Germo jaoks olid päris jubedad nagu näiteks pildil olev keerdus redel, mille ületamine kõrgustes väga keeruline oli.

Meil läks seikluspargis üle poole päevast ära, kuid selle eest saime väga ägeda elamuse. Usun, et järgmine kord on mul juba veidike kergem ja uueks eesmärgiks on raskemad rajad läbi teha. Jääme ootama uut korda ja uut seiklusparki. ;)